M'agrada el meu professor
Hola, gràcies per respondre el condultori adolesceeents. Vull ser anònima i que no es publiqui a la portada ni res, gràcies.
Veuràs, aquest curs tinc un profe nou. Durant els primers mesos m'agradava com a profe i tal... Però és que últimament.... M'he enamorat d'ell. Vaig pensar que potser seria: admiració més que res... (Al ser professor de l'assignatura a la que em vull dedicar). Però no és això. Amb ell he sentit papallones a la panxa. Sí sí, les papallones que diuen a les pelis... Les he sentides. Ell és jove, molt atractiu i llest.
El problema és que no tinc nidea de què fer. Diràs que és una relació impossible i portarà més mals que béns, però no hi estic d'acord. No hi perdo res per intentar. La cosa és que no se com intentar. A la classe el miro més a veure si s'adona. Al deslligar la bici ell també la deslliga al cosatat i potser surgeix un hola i adéu ... Però res més.
Se que la millor solució és oblidarme dell. Perquè: o no li puc arribar a agradar mai(lo més probable) o, si sí, seria una relació impossible. Però em vull posar en els millors dels casos i preguntarte: com puc fer per què es fixi amb mi? Per fer que li agradi?
Estrella Dorca

Hola Angèlica,
Entenc perfectament com et sents i les ganes que tens que aquesta relació de professor-alumna es converteixi en alguna cosa més, però hi ha alguns entrebancs difícils de superar:
1. És il·legal que existeixi una relació entre alumna i professor. Podrien denunciar-lo per abús a menors.
2. Esteu vivint moments vitals diferents. No és la diferència d'edat sinó la diferència en les vostres vides. Tu encara estàs estudiant i ell ja està treballant. Els teus plans són la formació i començar a experimentar amb el món. Ell segurament passa en una altra etapa.
3. Ell no ha mostrat cap interès cap a tu. Ets la seva alumna.
4. No heu parlat mai de les vostres vides i de la vostra manera de ser. A tu t'agrada la seva vessant de professor, però no el coneixes fora del seu ambient de treball....
5. No hi ha cap manera per obligar algú a fixar-se en nosaltres. L'amor i l'atracció són així de màgiques i imprevisibles!
Em sap greu dir-te tot això perquè sé que et farà mal. Dóna't uns dies per pensar-hi i per assumir-ho...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25