Diu que no però sembla que si
hola necessito ajuda ...
a veure a mi m'agrada un nen des de fa dos anys .. jo li agradava fa un parell de mesos però pel que ell diu eli vaig deixar de molar .. després li vaig tornar a agradar i així tots els mesos .. fa 1 vaig sortir amb un nen per intentar oblidar-ho i em va dir que jo li tornava a agradar... només quan estava jo amb el meu ex .. jo el vaig deixar al meu ex i li vaig comentar que m'agradava i ell em va respondre dient que jo a ell ja no.
Doncs això qeu diu que no però el que em fa a mi em dóna totes els senyals que li agrado
em mira a classe, tonteja amb mi, se m'acosta molt ... Esta tot el dia amb mi però ell diu que no li agrado jo crec que si però que no ho vol admetre .. alguna d'aquestes vegades que se m'ha acostat tant m'han donat ganes de besar-ho però tinc por que s'aparti ..
Fins els profes ens han preguntat si som novios els seus amics estan també tot el dia en pla uyuy aquests dos si jo no li agradés els seus amics no dirien aquestes coses ...
que penses tu??? que li agrado però no ho vol admetre? o com es que nose que fer estic força ratllada siusplau necessito ajuda!
Estrella Dorca

Hola Anònima,
Tinc la sensació que ell no acaba de tenir clars els seus sentiments i per això es comporta així. Has de valorar si t'agrada aquesta manera de "jugar" que té, ja que et fa patir constantment i no et deixa avançar en altres relacions.
No sé exactament què sent ell per tu, però està clar que no et respecta com a persona perquè no és sincer amb tu i canvia constantment d'opinió. Quan veu que t'interesses per altres persones, et ve al darrera i quan li preguntes directament, et diu que no. Realment vols estar amb algú amb tan poc tacte?
Si ho necessites, parla per últim cop amb ell, demana-li què sent per tu i què vol de tu. Llavors potser podràs prendre una decisió sobre si continuar penjada d'ell o bé començar a oblidar aquesta persona.... encara que faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25