perquè?
hola bon dia,
el meu problema es que faig moltes hores d´esport , faig d´una a quatre hores de waterpolo i menjo molt sa i variat i segueixo engreixant que puc fer?gràcies
Sara Bujalance

Hola!
Primer de tot, agrair la teva confiança en el nostre consultori, espero que els teus dubtes quedin resolts al màxim.
Ens expliques que fas moltes hores d'esport a la setmana y que la teva alimentació és sana i variada, però que tot i així estàs engreixant.
Has de saber que les persones que fan molt esport és normal que pesin més a mesura que augmenten la seva activitat física, i això passa perquè quan exercitem els músculs, aquests augmenten de volum i per tant també de pes. És molt possible que ara tinguis menys greix corporal però que pesis més, ja que el múscul pesa molt més que el greix. Així, no t'amoinis. De totes formes, no estaria malament que et veiés el teu metge de capçalera si continues amb aquesta preocupació, ja que et farà les proves adients per tal de veure si el teu desenvolupament és el adequat, així com revisarà la teva dieta i, tenint en compte la teva alçada, constitució i les hores d'esport que fas, et dirà si el que et passa és normal.
Una abraçada.