millor amiga...
hola bon dia,
necesito consell, la meva amiga y jo passavem moltes hores juntes y ara jo tinc novio i esta molt gelossa, no hem parla, y l´altre dia vaig enterar-me de que li habia passat una cosa molt greu y jo vaig ser l´ultima en enterr-me i m´he enfadat amb ella i nose si parlar-li,no vull perdre-la
Estrella Dorca

Hola!
La teva posició és una mica complicada. Quan comencem a tenir una parella tenim ganes d'estar amb aquesta persona i comencem a dedicar-li unes hores que abans estaven dedicades a les amigues. No és fàcil trobar l'equilibri entre estones amb la parella i estones amb les amigues, però és molt important fer-ho!
Intenta parlar amb ella i explicar-li la teva situació. Tu tens les mateixes hores lliures però ara les has de repartir amb una altra persona. Intenta quedar a soles amb ella i tenir-la en compte en el teu dia a dia. Heu de parlar i ser sinceres sobre com us sentiu. També pots explicar-li que t'ha fet mal ser la última en enterar-te d'això i que et sap greu no haver estat al seu costat.
Si totes dues teniu ganes de recuperar aquesta amistat, parleu i busqueu estones per vosaltres dues. Veureu que mica en mica us torneu a retrobar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25