Ajudaa!
Fa mes o menys un any hem vaig enamorar d'un noi i ell semblava que sentia el mateix per mi però mai vam arribar a sortir junts. Al final hem vaig adonar que mirava a totes les noies igual que hem deia que em mirava a mi, tot i que aixo ja m'ho havien dit les meves amigues però jo no les escoltava.
El problema és que ja fa molt de tot aixó i jo encara segueixo pensant en ell cada dia. L'altre dia vaig estar a punt de dir-li el que sento per ell però no ho vaig fer perquè ja no li tinc la mateixa confiança que li tenia avans i crec que ha canviat des de que el conec. Tinc por de que si li dic algo se'n rigui de mi, perquè crec que a la seva vida jo ja no sóc res, pero jo me l'estimo molt.
Moltes gràcies!!!!
Estrella Dorca

Hola Flower!
A vegades quedem enganxats a històries o persones durant molt temps. És possible que tot es tracti de la imatge que ens hem fet d'aquesta persona. És a dir, no estem enamorats o enamorades de la persona en sí, sinó de la imatge mental que ens hem fet d'ella. Això fa que sempre li trobem virtuts i no ens dediquem mai a comprovar si realment aquestes virtuts són reals o no.
És possible que en un primer moment hi hagués aquesta atracció mútua, però sembla que ara mateix ell no sent el mateix. Així que hauràs de decidir què vols fer:
• Continuar enamorada d'aquesta imatge de noi perfecte que ha creat el teu cervell
• Prendre la decisió i començar a passar pàgina
Si ho necessites pots declarar-te, però hauràs d'acceptar la seva reacció... si fins ara no ha fet cap pas, què et fa pensar que ara les coses hauran canviat?
Sé que potser t'estic fent mal... però espero ajudar-te
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25