Gelosa?
Far com dos o tres em vaig pillar per un tio del meu institut. Aquest any vaig començar una temporada nova de basquet en un altre equip. En aquell equip em vaig donar conta, que ell estava.
Al primer moment no vaig sentir res per ell, però cada cop que em creuava pel cole o pel basquet sempre em quedava mirant-lo.
Ara una amiga que va estar de rollo amb ell, li vaig comentar que si estava amb una del meu cole, però ella també es va quedar al·lucinant perquè la nena estava amb un de la classe de la meva amiga llavors, la vaig cagar molt, perquè li vaig preguntar que si estaven, i em va dir que estaven de rollo, jo em vaig enfadar moltíssim i vaig insinuar (sense volgué) que li anaven parlant a l'esquena (que és veritat però bé...) ell ho va pillar i crec que va descobrir que m'agradava perquè em va preguntar, jo li vaig dir que no (però en el fons moro perquè em dediqui almenys una mirada amb un somriure). La nena m'ha obert, i dos mes defensant a l'altra.
Ara ja no parlem, perquè l'últim cop que vaig parlar amb ell, no va ni mirar el missatge.
Em dona molta rabia, perquè és l'únic noi que m'ha semblat guapo i m'ha atret en tan temps. La mania que tinc es que no deixo de mirar els instasnaps de la nena per veure si ha penjat alguna foto o vídeo amb ell.
Que puc fer en aquest cas?, esque m'agrada moltíssim i no deixo de pensar en ell, un dia no deixava de pensar en ell i em van passar moltes coses, creuant el carre, casi m'atropellen, em van donar un cop amb la pilota de basquet entrenant, em van expulsar i vaig fer un pèssim entreno. Mai, mai, però mai m'avia passar això. Necessito ovlidaro pero no vull, vull tenir alguna mena de relació amb ell i no sé que fer. Parlar a cara amb ell em dóna molta vergonya, però vull aconseguir que s'enamori de mi. Que puc fer perquè s'enamori de mi??
Moltes gràcies!!!!
M'encanta la vostra pàgina!!
Estrella Dorca

Hola!
Crec que hauries d'intentar parar tota aquesta persecució cap a aquest noi. Ell t'ha deixat força clar que no vol tenir una relació amb tu, no creus? Si no et contesta els missatges o no t'obre mai.... possiblement és que no té el mateix interès per tu.
A més, aquesta història t'està provocant problemes amb el bàsquet, a l'institut segurament també i fins i tot, poses en risc la teva salut! No creus que aquest hauria de ser el límit?
Entenc que vulguis conèixer-lo una mica més, però no hi ha cap fórmula màgica per enamorar algú, és així de sorprenent l'amor! i aquesta és la gràcia, que no es pot obligar a ningú.
Em sap greu no poder-te ajudar, però has de prendre la decisió de tallar amb aquesta obsessió.... perquè en pots sortir molt perjudicada.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25