Vaig bé de pes?
Hola tinc 12 anys, peso 41 kg i medeixo 1,45. No sé si estic bé de pes, perquè faig panxa i molts nens em rebutjen per no estar prima, però amigues meves pesen com jo i medeixen com jo i estan molt primes. No se com vaig.
moltes gràcies
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Si mirem el teu pes i la teva alçada veiem que estàs molt bé, en un pes normal i perfecte per tu. Cada persona té una constitució diferent i això va en funció de la genètica i no es pot canviar. No deixis que els teus companys et facin mal perquè estàs bé. Quan més cas els hi facis i més vegin que et molesta més ho faran, així que el nostre consell és que intentis ignorar-los. Si veus que continuen t'aconsellem que parlis amb els teus pares i els professors perquè les faltes de respecte no podem consentir-les.
Una abraçada
Ens pots escriure els cops que ho necessitis.
Carlota López Ballestar
Psicòloga