Estic farta
tota la gent pensa que soc fea ja no se que fer a casa tinc problemes al insti i al cole em podeu donar consells porfa
Estrella Dorca

Hola Juana,
Sembla que tot se t'ha fet una muntanya!
En comptes de voler solucionar tots els problemes de cop, per què no proves de fer petits canvis en cada àmbit:
• comentaris - què pots fer per tal que no et facin tan mal?
• casa - Quin gest podries fer per millorar l'ambient de casa?
• insti - I si parles amb el teu tutor o tutora per veure en què centrar els esforços.
Quan ho volem abraçar tot i volem que se solucioni ràpid.... sempre es complica! Val més anar poc a poc i pas a pas. Dedica aquest mes a millorar un d'aquests aspectes i al mes vinent centra l'energia en un altre. Veuràs com mica en mica hi ha cosetes que van millor ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25