m'estic enamorant?
Hola!
Tinc una duda, a clase hi ha un noi que m'agrada pero ell te novia. El seu millor amic hem diu que es capaç de deixar-la per mi. Tonteja moltísim amb i sempre m'està donant petons a la galta i ami hem dona vergonya llençar-me perque no sé com reaccionará. Sempre estem aixi i ami cada vegada m'agrada més. No se que fer!
Gràcies!
Estrella Dorca

Hola!
Ficar-se enmig d'una parella no és mai una bona opció. Tu no tens cap compromís amb ningú i ets lliure d'estar amb qui tu vulguis, el problema el té ell, que potser està trencant el pacte que té amb la seva parella.
Decideix si vols llençar-te o bé si vols esperar que ell sigui honest amb la seva parella i talli la relació. Recorda que les accions que fem són les que ens donen més pistes sobre com actuarem en un futur, per tant, si ell tracta així la seva parella.... en cas que vosaltres dos sigueu parella, com et tractarà?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25