Amor
Estic feta un lio, tinc a dos nens pillats de mi i a mi m'agraden els dos però un més i no vui fer mal a l'altre ja que es el meu millor amic i, el que m'agrada més, diu que no vol una relació però a vegades em moro per menjar-li la boca i nose que fer, em podeu ajudar?
Estrella Dorca

Hola Joana,
Quin embolic!!
Hauràs de prendre una decisió i segur que un dels tres en surt ferit. Això no ho podràs controlar.
Crec que tu mateixa ja has escollit quin dels dos t'agrada més, però et preocupen les seves intencions. Ell ha sigut molt clar respecte al que vol, només has de decidir si tu acceptes aquesta relació o bé no et ve de gust tenir només un rotllo. Tens tot el dret a plantejar-li una relació si és el que vols.
Sigues clara amb tots dos i amb tu mateixa. I, sobretot, no et quedis amb un per por a ser rebutjada per l'altre, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25