Sóc adolescent i necessito ajuda!!
Holaaa!!
Necessito ajuda sobre les estries.
Tinc algunes estries perquè va haver una època que m'aprimava però desprès tornava a tenir el mateix pes, ara he trobat el pes ideal i m'agradaria que m'ajudéssiu a treure'm les estries.
No m'agrada veure'm amb estries, necessito la vostre ajuda, siusplau!
Moltes gràcies, un petó
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Les estries son una ruptura que és fa dins la pell. Tot i que siguin molt molestes, no les podem eliminar a no ser que fem un tractament de cirurgia estètica amb làser. Les cremes que podem trobar ens ajuden a poder ajudar a que no surtin i quan acaben de sortir poden dissimular-se una mica, però un cop surten ja no marxen.
Per intentar evitar-les has de beure l’aigua necessària (1,5-2 litres al dia), hidratar-te bé la pell posant-te crema hidratant, intentar no fer canvis de pes bruscos i fer-te massatges a les zones on t’acostumen a sortir per millorar la teva circulació. Tot i així moltes vegades és difícil evitar que surtin o aconseguir que es vegin menys.
A l’adolescència quan surten tendeix a ser per canvis hormonals o en moments en que feu una estirada important. També pots comprar una crema per les estries, que et pot ajudar a dissimular-les.
Tot i així, pensa que quasi totes les persones tenen estries i que ara més que obsessionar-te en eliminar-les el que has d’intentar és que no en surtin més tenint un bon estil de vida:
-menjant de manera equilibrada
-fent esport
-beure 1,5-2 litres d’aigua
-posant-te crema hidratant
-fer-te massatges per millorar la circulació
-evitant fer canvis bruscos de pes
Espero que aquests consells et serveixin.
Una abraçada
Carlota López Ballestar
Psicòloga