¿M'agrada o no m'agrada?
Hola adolescents,
fa unes setmanes una amiga meva em va dir que es sentia atreta per mi, i des d'aquell dia m'estic menjant molt el cap. Ella tenia novio, tot i que abans havia estat amb noies, l'ha deixat per mi. Jo estic enamorada d'un nen, però quan estic amb ella no penso en ell. La meva amiga m'ha dit que em deixa temps per poder pensar-ho. Quan estic amb ella, a vegades em poso molt calenta.
Necessito consell!!!!
Estrella Dorca

Hola unicornio,
Jo no puc dir-te què sents per ella, això ho has de descobrir tu mateixa. Potser és massa aviat per poder definir exactament els teus sentiments, així que dóna't uns dies.
Durant l'adolescència apareix el desig i l'atracció sexual i sovint hi ha curiositat cap a ambdós sexes. Intenta imaginar una relació de parella amb una persona: seria un noi, seria una noia? no ho tens clar?
Al final, el que defineix la nostra orientació sexual no és amb qui practiquem relacions íntimes, sinó amb quina persona volem crear un projecte de parella, i no sempre és fàcil saber-ho... així que deixa passar un temps.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25