AMOR AL BUS?
Hola adolescents!!
Cada matí agafo el bus i em trobo un noi amb el que cada dia intercanviem mirades... cada dia. No sé el seu nom ni d'on és, però crec que ambdós sentim atracció física l'un per l'altre. Almenys aquesta és la meva impressió. El problema és aquest: no puc tenir per segur que la meva impressió és certa. Si algun dia m'acostés a ell i resulta que no sent res per mi quedaria com una psicòpata o una boja, situació MASSA vergonyosa.
Hauria de donar algun pas cap endavant?
I l'altra, al bus sempre vaig acompanyada de les meves companyes (que no saben res de res) i ell dels seus companys, fet que dificulta que jo m'hi pugui acostar. Què podria fer per no passar per això?
Molts petons i gràcies!!!
Estrella Dorca

Hola catalanaaa114,
I si proves de conèixer-lo una mica abans de declarar-te? Comença fent algun somriure, un altre dia comença a dir-li adéu... i ves veient com respon ell. Si et segueix el joc, sabràs que també té curiositat en saber qui ets.
Com bé dius tu, no podem saber si sent la mateixa atracció que tu, però serà una manera de veure si també té interès en tu. Mica en mica, observa com respon i ves valorant si t'agrada o no la seva forma de ser...
Pel que fa a les teves amigues.... serà complicat que no s'adonin de res, així que els pots demanar ajuda per apropar-t'hi més o per tal que parlin amb el seu amic i així quedar-vos una mica més sols.... però si ho vols fer d'amagat, també tindrà la seva gràcia! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25