Com puc passar pàgina?
Hola adolescents,
fa mig any que vaig per un nen, al principi pensava que el sentiment era recíproc, però m'han dit que va per una altra noia. Ja ho dono per perdut, ja que aquella noia es mes guapa, mes popu, mes tot...(peroo em caau bee ehh!)
aixi que vull saber com podria oblidar-lo, ja que el veig cada dia a l'institut (fa un curs menys jijiji)
Gràcies adolescents!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Si ell va per una altra nena, hauràs de passar pàgina. Com? Posant les tres distàncies:
• distància física - intenta no veure'l ni coincidir amb ell. No miris cap a la seva classe, no el busquis a l'hora del pati, fes veure que ha deixat d'existir per tu.
• distància virtual - fes el mateix amb les xarxes socials. Deixa de seguir-lo o deixa de mirar les seves publicacions.
• distància mental - deixa de pensar-hi o, quan hi pensis, obliga't a posar el focus en tu i fes allò que et vingui de gust (estar amb les amigues, fer esport, practicar alguna afició, estar amb la família....). Dedica't dos mesos a pensar en tu, veuràs que et sentiràs millor!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25