Una nena de la meva classe
Hi ha una nena de la meva classe que no para d'insultar me i portem juntes desde P3, l'altre dia li vaig fotre bronca però encara va fent. No vull que ma mare si fiqui pel mitg ni vull parlar amb la meva professora i crec que em passaria si anés a parlar amb la directora de l'Institut. Que puc fer?
Estrella Dorca

Hola Lena,
Tot depèn del patiment que et comporti a tu. És a dir, si tu ets capaç de passar d'aquesta nena i que no et facin mal els seus comentaris, continua així. Si pel contrari et comencen a fer mal, la resta de la classe li segueix el joc i també riu i tu et comences a sentir malament amb tu mateixa.... llavors serà moment de buscar ajuda i actuar (amb algun professor, als pares o a la resta de companys).
La línia està en tu: si et fa mal el que et diu i fa que la teva autoestima baixi, busca ajuda!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25
Lena
Hola,
Gràcies
Ja li vaig cantar les quaranta i sembla que ja a millorat tot Gràcies