No supero a la meva exnovia
Hola.. faig aquesta consulta perquè no se com superar a la meva ex. Jo tinc 15 i ella 17, vivim al mateix poble, i a vegades va a l'hora del pati a l' institut, me la trobo per el poble, a vegades quedo amb uns amics, on ella també hi es i quan quedo amb ells, ella esta allà. Jo no volia deixar-la, però la meva familia no la acceptava i la vaig dexar com fa 6 messos i nomès vam durar 5... i cada vegada estic pitjor, no tinc ganes de res, sempre estic trista. Ella té novia fa 3 messos, es molt guapa i jo hem sento com una merda realment. Estic molt malament, però ningú m'enten, tots diuen que passi d'ella que no pensi en ella, pero no puc, de veritat. Gràcies!
Estrella Dorca

Hola Ariii,
Hi ha ruptures que són molt doloroses i sembla que tu estàs passant per una d'elles. L'única manera d'oblidar una persona és voler oblidar-la. Has de prendre la decisió que ja no esteu juntes i que, de moment, ara has d'estar sola i tenir uns mesos per tu, per cuidar-te i per mimar-te. Intenta posar una mica de distància física amb ella, no veure-la gaire sovint o quedar amb altres persones sense ella. I, sobretot, intenta que el teu pensament posi el focus en tu i no en ella. Fes coses que t'agradin, estigues amb la gent del teu voltant i deixa't cuidar. Treu la tristesa en forma de plor, de dibuix, de pintura, cantant.... deixa que vagi sortint tot el dolor i mica en mica, tot serà menys intens, ja veuràs.
Però és important que tu decideixis sortir d'aquest pou, que facis el clic per començar a oblidar-la.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25