La meva millor amiga surt amb el noi que m'agrada
Tot va començar fa un any. Vaig coneixer a un noi i em va semblar molt simpatic i guapo i hem va començar a agradar. Nomes erem amics pero totes les meves amigues sabien que sentia algo per ell. Per unes circumstancies vam perdre el contacte i ni tan sols tenia el seu numero de telefon. Aixi que vam deixar de parlar. Fa poc vaig aconseguir el seu numero. A mi hem seguia agrandant molt, el tenia idealitzat. Pero cuan vam començar a parlar hem vaig donar compte que potser no m'atreia tant, que no era com els noi dels llibres, llegeixo massa. Vam quedar per Carnaval amb totes les meves amigues. Vaig seguir dudant si m'agradaba. Després d'aquell dia ell va començar a parlar-se més amb una amiga meva. Ells deien de quedar tots, pero jo vaig explicar que no volia tornar a quedar amb ell, estaba segura de que no m'agradaba. Aixi que van quedar la meva amiga i ells sols perque la resta no podien. Van parlar moltisim durant un cap de setamana. I el dilluns seguent la meva amiga hem va confesar que si jo ho aprobaba serien novios. Vaig plorar. Perque va ser amb "m'a dit que li agrado, i a mi m'agarda ell" que hem vaig donar compte que a mi tambe m'agradaba. Pero vaig empasar-me el que deveritat sentia i els vaig deixar sortir. Pero noi que sapigues que sempre, sempre m'agradaras. No saps el que tens fins que ho perds. Aixi que vull dir que aprofiteu les vostres oportunitats. Creieu que el que ha fet la meva amiga esta be? Ens distanciarem per aixo? Sere capaç de perdonarla algun dia (encara que ella pensa que estem be)? La nostra amistat tornara a ser la de sempre?
Estrella Dorca

Hola Elle,
Entenc com et sents, però no estic segura dels teus sentiments cap a aquest noi. Tu mateixa dius que no és com t'imaginaves i que vas veure que no era la persona que volies al teu costat. I segurament va ser la millor decisió que vas prendre.
Això no treu que no et sentis dolguda amb la teva amiga. A vegades podem sentir que les persones que ens han agradat "ens pertanyen" i quan algú està amb elles, sentim que ens han traït. Això no vol dir que estiguem enamorades d'aquesta persona, sinó que té a veure amb les nostres pors de pensar que ens hem equivocat. És possible que ells dos s'entenguin molt com a parella i tu tinguis por de no haver vist aquestes qualitats en ell. Però ja et dic que, si no les vas veure abans, és que no lligava amb tu. Coneixeràs altres persones que lligaran millor amb la teva forma de ser, ja veuràs!
Pel que fa a l'amistat amb aquesta noia, potser t'hauràs de distanciar una mica si et fa mal veure-la amb aquest noi. Però has sigut molt honesta amb els teus sentiments, per tant, si totes dues voleu, la vostra amistat es farà més forta. Ja veuràs.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25