Li dic...? I com?
Hola, gràcies per el vostre servei, ens pot ajudar moltíssim...
Aquí el meu cas: la meva millor amiga, em cau molt bé, però fa uns dies, vaig començar a sentir algo per a ella. El cas es que ja te nòvio, i ho respecto, però no se si dir-li el que sento per a ella, perquè potser la nostra amistat canviarà...
Penso com si només sigues un amic més d'ella, per exemple, la seva manera de parlar per whatts app, perquè quan ella m'obra( que passa molt poc) la contesto rapidíssim, però si la obro jo... a vegades ni que estigui en linea, no em contesta, com si no hi fos al seu menú... Això em fa pensar com si no volgués ni parlar amb mi... Això si, quan ens veiem ella diu que pot ser ella mateixa al meu cantó, i estem contents, etc... Per tant el meu cap no sap que pensar...
Si em poguessiu ajudar... em fareu un favor!
Estrella Dorca

Hola usuari,
La línia entre l'amistat i l'amor és molt fina i sembla que tu l'has travessat. Pel que expliques, ella no té el mateix interès en tu. Se sent còmode al teu costat però dins l'amistat que teniu, en canvi, tu tens moltes més ganes d'estar amb ella, de parlar-hi....
Potser hauràs de prendre una decisió. Ella està en parella actualment, així que tens diferents opcions:
• Dir-li el que sents i acceptar la seva decisió.
• Continuar la vostra amistat i no dir res (amb el patiment que suposa aquest silenci)
• Allunyar-te una mica d'ella per poder-la oblidar.
Valora quina és l'opció que s'ajusta més a la teva manera de ser i, sobretot, l'opció que et farà menys mal en un futur. Si veus que ella no respon al teu amor... serà millor que comencis a posar distància per no patir tant.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25