17/03/17
Hola! Sóc una noia de 13 anys i estic feta un lio. La setmana que ve hem quedat amb un nen per liar-nos pero tinc molts problemes.
1. NO m'he liat mai (aixo es el que em caga més)
2. Nose si vull lio o relació, ell està igual (una amiga meva li va preguntar i em va passar capturas)
3. No vull que els meus pares s'enterin si arribem a sortir perquè em maten.
4. Ell no viu el mateix poble que jo i podria afectar a la relació...
Moltes gràcies, Petons
Estrella Dorca

Hola anònima!
Intento resoldre't els dubtes un a un:
1. Sempre hi ha una primera vegada. Escolta el teu cos i guia't per la intuició. Comença a poc a poc, acostant els llavis, obre una mica la boca i deixa't portar. Hi ha tants petons com relacions, així que serà diferent amb cada persona ;)
2. Si no ho tens clar, no prenguis cap decisió encara. Ves coneixent aquest noi i tu mateixa ja veuràs si tens ganes de tenir-hi una relació o bé només tens ganes de liar-t'hi
3. Això ja es veurà més endavant! De moment coneix-lo i si d'aquí en neix una relació... ja trobaràs el moment per explicar-ho.
4. Que visqui en un altre lloc, l'únic que implica és que haureu d'organitzar-vos millor. És a dir, si és del teu mateix poble, és més fàcil quedar i trobar-vos, però si viviu una mica lluny, cal que en parleu amb una mica d'antel·lació. Si tots dos voleu veure'us, ja trobareu la manera!
Espero haver-te ajudat una mica!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25