TINC UN PROBLEMA QUE NO M'EL PUC TREURE DEL CAP
Uf esque no puc mes, mira us explico la historia.
Jo tenia un amic, que ens vam començar a fer moltissim gracies a fumar, perque estavem a la mateixa classe i ell doncs un dia em va donar un piti, i aixi va començar la nostra amistat. Pujava a montjuic i ens fumaven els nostres pitis, anavema a comprar i tal, que si em deixes el metxero etc... Bueno total que amb uns amics seus vam acabr formant un grup de 4 que casi cada dia quedavem generaltment per fumar i parlar dels problemes.
Fa poc vaig anar a fer un treball amb un grup que havia triat el profe, osigui amb gent que no m'hi faig molt, estavem grabant i tal i em truca el meu amic, dient que sabia fet un porro i que estava super be i que si volia venir, i li dic si ja vindre pero espera que aix dacabar el treball i em diu passam la seva millor amiga. total li paso i ma pregunta, perque esta tan raro? I jo pensant que no afectaria a ningu, li dic es perque sacava de fumar un porro. Despres d'acabr el treball em truca el meu amic i em diu tu loku que perque li dius a la nena i bueno aixi tot el rato, arribo on era la meva colla i no em parlava i li vaig a demanar perdo i em diu sisi trnaqui i jo bueno sort que ja esta. Pero esque em critica a les esquenes i mesta rallant moltissim pq ara a classe no puc anar amb els meus amics perque ells com sempre feiem anavem junts i ara si estic amb ells ma tira zascas en plan que de que ric i pollades daquestes, i mesta rallant molt el cap perque maburreixo sempre, pero aixo ja va passar fa una setmana i un amic nostre li diu que ja esta que em perdoni i ell com que es molt fan dels cotxes donsc diu jo tambe voldria tenir un toyota noseque merdes i bueno aixo ja sa pasat i nose que fer si dirli que mesta rallant o que, esque de que va? bueno merci per llegir la bibia.
Estrella Dorca

Hola masito,
El teu amic se sent traït perquè vas explicar el que havia fet. Es pot entendre la seva ràbia, però això no implica que t'hagi d'estar tractant malament durant tant de temps!
Tu has demanat disculpes i has intentat arreglar la situació, oi? Doncs ara ja n'hi ha prou de repetir-li que et sap greu. Intenta continuar amb els teus amics i passar d'aquests comentari que només van a fer mal. Si ho necessites pots anar amb altres persones (no estem lligats a ningú) fins que comenci a tractar-te una mica millor. Quan hi ha un conflicte i es resolt, és important que no quedin brases. Sembla que ell encara no ha fet net del tot, així que dóna-li el seu espai per tal que es calmi una mica tota la situació.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25