Que sent?
Holaa adolesceents,
Soc una noia de 14 anys i feia uns mesos estava colada per un nen. Com que en totes les vacances de nadal no el vaig veure me'n vaig oblidar, però aquest ultim mes que hem estat junts m'hi he enganxat i no sè el que sent. Ell em deixa la seva jaqueta tot el dia perque jo li demano, però em sembla que ho fa per interes ja que li he dit que si me la deixava li passaria unes coses de classe (perque ell fa un curs menos que joo).
Com puc saber si està enamorat de mi?
Un cop tambè em va passar pel cap de llançarme i liarme amb ell, pero el problema es que no me liat mai i no sabria que fer...
Hauria de llançarmi i que el desti faigui el que vulgui? O hauria de dirli el que sento?
Estrella Dorca

Hola anònima,
No podem saber què sent ell per tu, això només ho sap ell. Pots intentar tirar-li alguna indirecte, a veure si et segueix el rotllo.... observa si ell s'interessa per tu, per les coses que fas, o sempre ets tu qui li parla. Si veus que ell no et respon, potser serà moment de posar una mica de distància. Però si ell et segueix el joc.... ves avançant a veure com evoluciona!
No tinguis por pel primer petó. Tots naixem inexperts en aquest tema i cada vegada que et fas un petó amb una persona nova és una experiència diferent. Hi ha tants petons com relacions, així que deixa't portar! Escolta el teu cos i fes el que et diu (no imitis a les pel·lícules perquè són petons falsos sense sentiment), el teu cos serà un guia més encertat ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25