Amor?
Hola,
M'agrada el novio d'una amiga meva i no se si explicar-li, a parte es veuen molt enamorats i no sé cómo s'ho pendra. També m'agradaria que me deixes d'agradar perquè no vull que m'agradi, però no sé cómo fer-ho.
Que faig??
Estrella Dorca

Hola Nurieta,
Estàs demanant dues coses contradictòries: vols confessar els teus sentiments i veure com evoluciona aquesta història o bé vols començar a oblidar-lo?
Aquest noi ha decidit estar amb la teva amiga i és important que ho respectis. Tu sempre tens el dret a exposar els teus sentiments a qui vulguis, però a vegades s'ha de valorar quins efectes i conseqüències tindria. Per exemple: com s'ho agafaria la teva amiga? Es trencaria la vostra amistat? i Ell? Se sentiria còmode amb aquesta situació? I tu com et quedaries?
Valora bé si tens ganes d'entrar al mig d'una parella o prefereixes començar a passar pàgina i oblidar-te d'aquesta persona. Tu ja estàs patint molt, així que potser serà millor que intentis reduir el dolor posant una mica de distància. Com ho veus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25