El meu pes és normal?
Hola,
Tina 11 anys i peso 69 kg, medeixo 1'67m. No m'agrada tenir la panxa que Tina perquè és con "blandiblu" i aquest fin de curs m'en vaig amo el cole a Mallorca, i a parte d'aprimar-me també m'agradaría treurem aquesta panxa.
Que puf fer per aprimar-me i treurem la panxa??
Laura Medrano

Hola!!
En primer lloc vull donar-te les gràcies per escriure'ns :)
Respecte a la teva consulta, m'agradaria dir-te que tenir la panxa "blandiblu" és més normal i habitual del que pensem, i que la majoria de noies no tenen la panxa plana i tonificada que veiem en les models o en les revistes. La nostra recomanació és que no t'hi capfiquis. Tot i així, podem recomanar-te que facis alguns exercicis com per exemple els típics abdominals o bé exercicis com els d'aquest enllaç: http://www.adolescents.cat/noticia/10396/vols/tenir/panxa/plana/sexy/alguns/exercicis/pots/fer/casa/bellesa
">
Ara bé, t'aconsellem que no els facis amb l'objectiu d'aprimar, sinó per sentir-te activa i més a gust amb tu mateixa.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org