Què puc fer per engreixar?
Hola, sóc una noia de 17 anys. Tothom em diu que tinc molt bon cos però jo em veig prima i vull engreixar una mica per tenir corves, menjo molt i mai engreixo. Em podrieu dir alguns els aliments? Vull engreixar de forma "sana", no menjant McDonalds. :D
Moltes gràcieees!!!
Laura Medrano

Hola!!
En primer lloc, gràcies a tu per escriure'ns :)
El nostre consell és que acceptis el teu cos tal i com és i que aprenguis a estimar-lo i respectar-lo. El cos que tenim depen bàsicament de la genètica i la constitució física. Pel que dius, sembla ser que la teva constitució és prima i és per aquest motiu que tot i que menges i fas l'esforç de pujar de pes, no ho aconsegueixes. Com tu bé dius, no es tracta d'engreixar a marxes forçoses ni de fer-ho a base de Mc Donald's.
El nostre consell, a banda d'acceptar-te i estimar-te, és que procuris seguir una alimentació saludable, menjar almenys cinc cops al dia i en tot cas demanar opinió al teu doctor o doctora i si ell/a considera que no estàs en un pes saludable i que hauries de recuperar pes, que et recomani una dieta específica. A grans trets nosaltres podem aconsellar-te que augmentis les quantitats d'hidrats de carboni (patata, pasta, arròs, cereals) i que abans d'anar a dormir facis un ressopó.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org