El noi del metro.
Dons veureu ja us vaig escriure, però no em vau respondre.
La cosa es que crec que estic enamorada d'un noi que sempre passa per al meu costat al metro sempre ens mirem , és moreno alt, estic bastant obsessionada amb ell ja que m'agrada molt, fins i tot he indagat tant que sé com es diu de nom sense ...
Jo sóc una noia gordeta alta jo em considero bastant guapa, i la gent també m'ho diu i sóc bastant insegura també tot i que la gent no es dona conta perque em faig la forta. Així que no se que fer per poder-lo conèixer-lo, alumillor tindria l'oportunitat a les festes de barri peró sóc bastant vergonyosa..
Em podríeu dir que fer?
Mersi i molts petons!!
Estrella Dorca

Hola Anaïs,
Suposo que ja vas rebre la resposta, però per si de cas te la tornem a donar:
Quan una persona ens agrada, és important que aquesta persona sàpiga que existim, per tant, ens hem de fer veure! Com? Doncs a través de les xarxes socials o bé començant una conversa cara a cara. Si és al metro, pots començar somrient quan ell passi, després començar a saludar-lo un altre dia... fins que comencis algun tipus de conversa (encara que sigui una tonteria). Segurament ell es fixarà en tu si li somrius, ja que això no ho fa gairebé ningú!
Una vegada ell s'hagi fixat i hagis pogut començar algun tipus de contacte, serà moment de descobrir si aquest noi et continua agradant o no ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25