El meu cap no esta amb mi
Hola,
No sé on tinc el cap. Últimament porto una temporada que no puc estudiar; és més ara mateix estaba estudiant i mira'm, estic per internet mirant series, i intentant desconectar d'añguna cosa que m'impedeix estar al cent per cent jo mateixa.
Fa cosa de dos mesos vaig conéixer a un noi.. Bé, ens hem enrotllat i eso, però jo ara mateix no sé exactament que vull, amb qui... Ell vol intentar-ho, però jo no se que fer.... En part vull, però en part no, per por el que digui la gent, i els meus pares. Aquest noi no és de Catalunya, ni d'Espanya ni res, i no vull que em jutgin. A més a més, estic molt bé amb ell, però sento que alguna cosa falla, però no se el que.
Tinc problemes de tant en tatn a casa, però res que m'hagi de preocupar. Potser un dia m'aixeco amb ganes de menjar-me el món, i el cap d'uns minuts m'estic menjant el cap per tonteries.
Estic molt sensible ultimament, i no se el perqué.
Tot pegat, fa que estigui molt a la parra, tant a clase, com a casa, com amb els amics o el 'novio' o el que sigui aquest noi... Algun consell?
Estrella Dorca

Hola!
Això és el que ens passa quan hi ha un tema que no tenim resolt: ens ocupa gairebé totes les hores del dia i no ens deixa concentrar-nos.
• Pel que fa a aquest noi. Si hi ha alguna cosa que et fa dubtar... escolta't. No dic que no surtis amb ell, sinó que et centris uns dies en tu mateixa per descobrir què és el que et falla (és massa d'hora per tu? és el seu origen? tens por de ser criticada? Ell té alguna característica que no t'agrada i és important per tu?.....) Així potser podràs prendre una decisió sobre si seguir amb la relació o no.
• Quan notis que estàs dispersa, intenta posar-te una alarma al mòbil i concentrar-te 20-30 minuts. Després fes un descans de 5 minuts i torna-t'hi a posar. A vegades el nostre cervell necessita una mica d'entrenament per arribar a la concentració màxima ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25