Una mica de tot :S
vale, avera jo es que tinc molts problemes i com que he estat pensant en ells moltissim...
El primer es l'amor o un sentiment estrany, vaig enamorar-me (crec) d'un noi a primer d'ESO i en vam fer amics i tal, va deixar molt clar que no volia res amb mi i ho he estat intentant amb totes les meves forces i ara que estic a 1r de batx encara no puc oblidar-lo, potser es una obsessió o algú, no ho se per no puc
Lo segon és sobre la intel·ligència, quan era petita sempre em deien lo llesta que era i això, però amb el temps nose potser per la meva personalitat i això no ho semblo i al insti sempre em diuen que sóc tonta i això, al principi passava, però després de tants anys, ja m'afecta i al final com que m'ho he mig cregut i sento que de veritat no sóc res intel·ligent i sempre fan comentaris sobre mi en plan broma (espero) pero nose que puc fer
Bueno, tin més consultes, però crec que ja és passar-se xdd
Gràciies - un petó ^^
InterPersonal

Hola Secret! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Pel primer tema, et diría que ja que ha passat tan temps, està bé que et plantegis què has de fer. No podem paralitzar la nsotra vida esperant si l'altre persona mou fitxa. Per tant, com que comentes que que ja has lluitat amb totes les teves forces, et facis realment una llista de pros i contres perquè vegis ben clar què guanya i puguis decidir si val la pena seguir lluitant per ell o no. Pensa que estàs en un moment en el que moltes de la vida en el que moltes experiències noves i nova gent t'apareixarà. I has de decidir amb què vols gastar energia! Endavant!! Pel tema de la intel.ligència: és important que tinguis en compte que abans de creure'ns alguna cosa que ens diuen els altres, hem de mirar primer qui ens ho està dient i si val la pena creure'ns-ho, si ens és útil epr alguna cosa! Segurement que creure't que ets tonta no t'ajuda massa! Jo et diría que cal que analitzis què passa amb aquest tema junt amb un adult amb qui t'entenguis i hi tinguis confiança: pare o mare, un professor que et caigui bé i hi tinguis confiança,etc. És a dir, alguna persona que et pugui donar un cop de mà amb el que puguis millorar concretament ( tècniques d'estudi, organització, seguretat, etc). Parlar amb els pares i els professors sobre el tema t'obrirà moltes solucions que poden funcionar molt bé per a superar aquest aspecte i tornar a recuperar la confiança amb tu mateixa en aquest tema. Prova-ho que funcionarà! Ànims!! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga