aprimaar
Bones, sóc una noia i mesuro 1'60 peso 58 kg i cada dia faig esport. No se si tinc un pes correcte i m'agradaria seguir una dieta...
Laura Medrano

Hola!!
Segons el que dius que mesures i peses si que tens un pes correcte i està situat totalment dins la normalitat, però tot i així no podem donar-te una resposta massa concreta perquè el pes d'una persona depen de molts factors, no només de l'alçada. El sexe, edat, constitució, hàbits de vida,.. tots aquests són factors que condicionen el nostre pes corporal.
Et recomano que ens tornis a escriure donant-nos més informació sobre quin és el teu hàbit alimentari i d'activitat física i així podrem recomanar-te coses més concretes, però a grans trets tinc la sensació de que ho fas correctament.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org