Necessito ovlidar-lo
Hola, ja fa questio de dies que vaig començar a tontejar amb un amic, jo em vaig començar a penjar d'ell però em va dir que només volia un lio, jo al final li vaig dir que no. Però de festa anavem tota la colla i va començar a tontejar amb altres noies davant meu, jo em vaig posar gelosa. Crec que soc com el perro del hortelano ni como ni dejo comer. Vull ovlidar-me d'ell però no sé com fer-ho.
Merci:)
Estrella Dorca

Hola!
El que t'ha passat és completament natural: Tu vols una relació amb aquesta persona i no en tens prou amb un simple lio. Així que li vas dir que no i és fantàstic tenir clar el que vols!
Ara bé, això no vol dir que no et faci mal veure que està amb altres noies. Ell ja t'ha deixat clara quina és la seva postura: només vol rollos. Tu vols això? Si no és això el que vols, hauràs de començar a passar pàgina i posar distància entre vosaltres, per molt mal que et faci.... Però serà la millor decisió per tu.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25