🎧🎧🎧
Mira k portu 1 any i picu parlant amb un tiu de la mateixa edat k jo per les reds socials i estem a 2h de distància en tren. Total k els dos ens estimem molt, el k pasa esk jo lestimo i vull algo mes i ell a mi m'estima algo mes k una a amiga pero no li agrado. Sempre som carinyosos i ens ho pasem molt bé parlant junts i tal. El problema es la distancia. Ja ens hem vist un cop en persona i segurament el dimarts ens tornem a veure pero, en teoria els tius van darrere les ties llavors tindria k ser ell el k vingues a on visc jo pero a ell no el deixen i nosek pero bueno. Resulta k a mi no em deixen tmp pero com k jo soc molt atrevida pos pst. Ja hi he anat jo en tren pr veure aquest noi acompanyada d'una amiga meva pero el proper hi vull anar sola en tren. Tothom em diu k tranki k es molt facil i k nosek pero ja tot aixo ja ho se es o nomes k per agafar un putu tren si k no m'atraveixo anar-hi sola.
Mons pares saben k parlu amb aquest noi pero no saben les coses importants. No em deixen anar a veure'l pk o viu aquí llavors lunica manera esk hi vagi jo pero com? Pos fent campana un dia al insti. Com t'he dit ja ho he fet mes d'un cop i mai m'han pillat. Elk pasa esk me fot molt k una persona com ell visqui a 2h de mi en tren i nomes el pugui veure 2-3 dies a l'any (per motius ) pero parlem cada dia . Bua ns k fer ajuda
Estrella Dorca

Hola anònima!
És fantàstic que vulguis veure les persones que t'importen, però tingues en compte algunes coses:
• Ell ja t'ha dit que només és una amistat, així que consciencia't que, de moment, no vol una relació de parella.
• Intenta sempre ser sincera amb els teus pares i explicar-los on ets. És per prevenció.
• Si et fa por anar-hi sola, busca alguna companyia o busqueu alguna activitat on us pugueu trobar els dos. No et posis en problemes que es poden evitar ;)
Entenc que tu en tens moltes ganes, però valora bé si anant allà no estàs prenent una decisió equivocada o precipitada....
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25