No se si no volen sortir amb perque soc de fora...
Hola,
Sempre he tingut una autoestima molt baixa i per tant soc molt timida. Encara que mai m'han fet bullying, d'una o altra manera sento que la gent pensa que soc menys perque no soc d'aqui.
Sobre tot em passa amb els nois... i vull saber que puc fer per atrevirme a parlar-hi amb ells? ja que quan un noi m'agrada no faig res perque crec que no li agradare per ser de fora i ja he deixat passar moltes oportunitats i no vull sentirme menys que ningu. Que pensen els nois d'aqui de les noies latines? Que puc fer per sentirme millor? Espero que em podeu ajudar. Gràcies!
Estrella Dorca

Hola bonica!
Tinc la sensació que les teves inseguretats no et deixen comprovar que les persones tenen preferències vàries!! Cadascú té diferents persones per les que pot sentir atracció i ja et dic jo que no totes segueixen el mateix patró. Així que treu-te la idea del cap que t'estan rebutjant pel teu origen.
Segurament, la teva pròpia timidesa fa que les altres persones també dubtin en apropar-se a tu (per por a incomodar-te), així que intenta imitar alguna amiga o bé deixar que altres persones trenquin el gel al principi, perquè tu et puguis deixar anar una mica i, sobretot, deixar-te conèixer.
Centra't durant aquest mes a conèixer persones noves i a comprovar quines coses teniu en comú. Així obriràs noves converses i et sentiràs més segura amb tu mateixa quan vegis tot el que tens en comú amb altres persones! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25