Necessito consell
Hola Helena!
Necessito que em donis consell sobre que fer. M'estic pillant d'un professor i sé perfectament que no està bé i que és impossible. No vull que es faci realitat aquesta "fantasia", només vull que desaparegui perquè no sigui incòmode per mi si li he de preguntar algun dubte. Així, doncs, m'agradaria demanar-te algun consell perquè m'ajudéssis a "despillar-me" o fer com si res. Necessito alguna manera ja que només vull que no passi per centrar-me en altres coses que ara mateix són més importants. Sé que no és admiració el que sento per ell, ho he rumiat durant molt temps.
Moltes gràcies!
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
És molt normal pillar-se d'un professor i entenem el que ens demanes. Hi ha dues parts:
-Acceptar que no es pot deixar de sentir i punt. És normal que sentis coses per ell i no pots evitar sentir-ho, per tant, no hi ha res que desactivi això
-Deixar de fer aquelles coses que t'apropen a ell, física i/o emocionalment: mirar de trobar-te'l, buscar excuses per parlar-hi, etc.
I has de deixar que el temps i aquests petits esforços d'acceptació i de no fer coses activament faci el seu efecte.
No hi ha remei ràpid per tot plegat!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com