No sé que em passa...
No sé que em passa: porto sortint amb un noi des de fa 4 anys i estic molt enamorada d' ell, però fa una setmana al meu ex se li va morir un familiar i vaig enviar-li un missatge dient que ho sentia i a part vaig anar a la misa perquè, tot i que ell i jo ara no som tant propers, abans de ser parella ho erem molt(ens coneixem de tota la vida). Ara quan el veig i saludo a l'institut (anem a cursos diferents perquè ell va repetir) depèn del moment em poso nerviosa i no sé per que.
Abans de que passés lo del seu familiar teniem la mateixa relació d'ara: hola, adéu i un parell de paraules més, i no em posava nerviosa, però ara sí.
No he deixat d'estimar al meu novio i tampoc estimo al meu ex perquè durant aquests 4 anys que porto amb la meva parella no he pensat de cap manera amorosa amb el meu ex novio, el vaig estimar molt, però la relació només va durar 2 setmanes i no es pot comparar amb l'actual que tinc en duració.
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
El que et passa pot ser habitual i no has de patir. Tu saps el que sents però, ara, has tingut una situació propera a la teva ex parella i això ha activat sensacions corporals. Que és molt normal que tinguis. Però les sensacions del cos només són això, del cos. El més important és com es combinen el que pensa el teu cap i el que sent el teu cos.
I, pel que dius, estàs molt bé amb la teva parella.
De fet, a la vida, és molt normal que trobem a d'altres persones que també ens puguin despertar nervis i, inclús, excitació i això només demostra que som persones.
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com