Inseguretat
Tincs un amic amb drets que quan estem a soles parlem sense cap tipus de problemes però ja fa temps que no quedem perq li han castigat sense mobil. El problema està en que en l'insti no em fa cas, nose si es per vergonya (que no creec que sigui això perq hauria de tenir mes vergonya quan estem a soles, no?) I es a l'inreves. Y no se si li pasa igual q ami: que si ell no em parla jo no li parlo. O nose, estic frustrada perq nose quin es el problema perq jo tinc "por" de parlarli (i ho poso entre cometes perq en realitat es inseguretat a com ell reaccionará al jo dirli alguna cosa (que aquet es un altre problema) QUE LI DIC? COM EM DIRIGEIXO??? A casa em poso a pensar i em dono anims a mi mateixa per parlarli a dia seguent a l'institut però quan ho tinc a prop magafen els nervis perq en cara q ell no em digui res, em mira sovint (la gent tambe m'ho diu q em mira sovint asiq no es cosa meva)
Nose si m'heu entès i perdó per les faltes!!💖 Gracies. Pd: per mi no es fàcil parlarli perqe tinc por de q em podria contestar
Estrella Dorca

Hola Sara,
Entenc que tinguis aquestes inseguretats, però tu mateixa ho dius: Si jo espero que ell ho faci i ell espera que jo ho faci... al final ningú començarà a parlar.
Omple't de força i un dia a l'institut li demanes alguna cosa relacionada amb les classes, els profes o alguna altra cosa que tingueu pendent. Si heu parlat tant, segurament hauran quedat alguns temes oberts, no? Doncs aprofita'n algun que sigui neutral i comença a parlar-li d'això! Llavors ja veuràs si ell et segueix el rollo, si té vergonya o si realment ho vol deixar aquí. No tinguis por de la seva reacció, és molt probable que es quedi una mica parat i no sàpiga reaccionar ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25