DISTANCIA
Hola bona tarda et voldria fer una consulta sobre la distancia de un grupet de amigues
Hi ha un grupet de amigues que s'han enfadat en mi x una tonteria .... I resulta que m'ha dit que no hem perdonaran que els hi costara molt donar-me una oportunitat... Diuen que m'han donat moltes oportunitats i yo els hi vaig dir que aqueta oportunitat no la perdre... I elles no confien en mi... Fa 3 anys que les conec i a vegades ens enfadem ... Pero , nsk passa que ya no hem parlen .... Jo els hi vaig deixar molt clar que disculpes per el que havia fet ... Pero elles en van dir que deixi passar el temps ... Les trobo molt a faltar i tinc por que m'ho din o els hi deixi de importar i que ya no quedem com abans .... Ho estic passant tope mal ... Ajudem que puc fer ?
Estrella Dorca

Hola!
Elles t'han deixat molt clara la seva posició: de moment volen una mica de distància. Així que els hi hauràs de donar.
Si ho necessites, pots intentar parlar amb alguna d'elles, per saber si podeu quedar algun dia, o tornar a parlar per, mica en mica, recuperar la relació que teníeu.... Tot i que farà falta una mica de temps.
De totes maneres, si veus que elles estan encara molt enfadades o no et tracten bé, serà important que busquis altres persones amb les que puguis quedar o sortir. Quedar-se sola no és una bona solució quan estem malament. Així que agafa una mica de forces i queda amb altres amigues ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25