pél pit noia
Bones, sóc noia i tinc bastant pel al tors, com per exemple la zona del "canalillo", els pits i els mugrons, al melic... Soc molt blanca i els pels son bastant foscos i a mes durs i no se quina seria la millor manera de treureme'ls i que no surtin tant durs (amb cera?, maquineta?...etc) Anteriorment ja m'ho havia depilat fa anys per mala sort i està pitjor. Si aconselleu no depilar-ho mes que podria fer perque no es veiessin tant? Mersii
Laura Medrano

Hola i gràcies per escriure'ns!!
El nostre consell és que en canvi de depilar-te, te'ls decoloris. Això significa que gràcies a cremes decolorants que venen a les farmàcies (i potser també en trobes al supermercat), el treuen el color del pèl i el fan ros, de manera que no es veu. A les caixes de les cremes decolorants hi ha les instruccions d'ús.
Et recomanem això perquè si et depiles, estarà contínuament sortint-te pèl nou i com que son parts del cos delicades, podries irritar-te la pell o fer-te mal. Tot i així si decideixes que prefereixes depilar-te, sempre és millor fer-ho amb cera perquè estaràs més temps sense pèl. Amb la maquineta en dos o tres dies tornaràs a tenir pèl...
Una abraçada i no t'hi capfiquis, és més habitual del que et sembla que les noies tinguin pèl en aquestes parts del cos.
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org