Comentaris
Sóc una noia de constitució forta, jo estic contenta amb el meu cos peró si que és veritat que sóc molt ample de cintura i m'exagera molt les proporcions, no estic gorda peró tinc d'allà on agafar-me. El cas és que tinc un amic que sempre m'esta fent bromes com si veritablement estigués obessa pero estic en el meu pes ideal, no se com dir-li que deixi de fer aquests comentaris perqué m'ho acabaé creient. També penjo fotos a les xarxes i em fa comentaris com aquí semblaves més prima i la foto és de la tarda anterior, i estic exactament igual. Crec que ja no sé en que pensar.
Laura Medrano

Hola guapa!
El nostre consell és que parlis seriosament amb aquest noi i li diguis que aquestes "bromes" i comentaris que et fa que et molesten i no t'agraden gens. Fes-li veure amb algun exemple que això no et fa sentir bé i que tot i que a ell li pugui fer gràcia, a tu no te'n fa cap. Pots pensar en alguna cosa que no li agradi d'ell mateix o en algun defecte que tingui i posar-li d'exemple, així li serà més fàcil sentir-se identificada amb tu.
El moment que triis per a comentar-li això també és important: escull un moment que estigueu els dos sols i tranquils per a poder parlar-ne amb seriositat.
Si tot i així ell segueix igual, potser hauries de valorar si val la pena tenir un amic que et fa aquest tipus de bromes.
Esperem que ho puguis solucionar i que segueixis sent una noia amb les idees tant clares.
Una abraçada,
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org