NO SÉ COM SEGUIR ENDEVANT
HO ESTIC PASSANT MALAMENT, I FINS I TOT HE PENSAT EN SUICIDAR-ME, TINC LA SENSACIÓ DE QUE NO TINC AMICS QUE NOMES SÓN AMICS MEUS PER PENA.ELS PARES ESTAN DIVORCIATS I NO M'AGRADA TENIR DE ANAR CADA DIA A UNA CASA ,ESTEM MOLT MALAMENT PERÒ LA MEVA MARE ES FEIÇ EL MEU PARE NO TREBALL, NO TREIC BONES NOTES I CREC QUE EL NOI QUE M'AGRADA LI AGRADA LA MEVA AMIGA I ELLA TAMBÉ ESTIC MOLT DEPRE I PER ACABAR AMB AIXÒ ENVIO A LA GENT A LA MERDA PERQUE PENSO QUE TINDRE MENYS PROBLEMES. VULL EXPLICAR-HO ALS MEUS AMICS PERÒ NO VULL QUE ES POSIN MALAMENT PER MI I ESTIC PENSANT EN TALLAR-ME HAVEURE SI EM TREU EL DOLOR EMOCIONAL. PORTO MOLTS DIES MALATA I TAMBÉ D'ALTRES QUE NO HO ESTIC PERO NO VAIG A L'INSTITUT ESTIC CANSADA DE TOT PERÒ VULL SOLUCIONAR-HO SOLA.
Estrella Dorca

Hola anònima,
Potser hauràs de treure't aquest orgull de sobre i demanar ajuda. Des de darrera la pantalla no podem ajudar-te gaire, però estic convençuda que la gent del teu voltant no sap que estàs passant aquest mal moment. Confia en ells i deixa't ajudar! Veuràs que et sentiràs molt millor. Parla amb la teva mare, parla amb els teus amics i fes coses amb aquestes persones que t'estimes.
És important que al llarg del dia facis aquesta combinació:
ESTONES DIVERTIDES AMB GENT + ESTONES DE PARLAR DE COM ET SENTS + ESTONES A SOLES PER PLORAR/ESCRIURE/PINTAR
Intenta fer aquesta combinació cada dia durant 21 dies, a veure com et sents ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25