Ajuda ! Institut
Hola, tinc problemes a l'insti, sóc una noia de 14 anys es a dir faig tercer d'ESO. Necessito ajuda urgentment, a classe no sé per qué em sento sola, no es que mi senti o estic, tinc molts amics però d'amigues bones bones, es a dir de les qué pots confiar, només en tinc una, a classe no sé perqué no em fa cas parla amb les altres, jo es com si no hi fos, no dic qué li prohibeixi res ni res d'això però simplement estic sola, quant la professora està explicant veig gent xerrant i jo, sola en el costat del nen mes "ruc" de la classe. Tinc amics a classe es evident però estàn a l'altra punta, estic en el còrner de la classe i els altres estàn casi tots juntets amb els seus amics. Últimament tinc molts problemes amb l'amor ja sé qué sóc "petita" per aquestes coses, pero constanment em desanimo, canvio molt de nen qué m'agrada i cada un em decepciona la meva amiga els i pregunta, a tu t'agrada ella ? I ell no m'agrada una altra. Això ja m'ha passat amb quatre nens, perquè sóc una nena qué quant li agrada algú es nota molt, no sé com fer qué no es noti tant. ADOLECENTS AJUDA !!!! GRÀCIES
Estrella Dorca

Hola anònima!
A veure si et puc ajudar:
• amb el tema de la classe, sembla que és cosa del lloc on seus, no? Tens aquest lloc assignat per algun motiu? Potser és que parlaves una mica massa i això et distreia? o és simplement perquè ha tocat així? Potser podries parlar amb els teus tutors i demanar-los que et posin al costat d'algú amb qui hi tinguis més confiança o bé pots provar de conèixer aquest nen "ruc" i descobrir quines son les seves virtuts!!
• amb el tema de l'amor... si canvies tant sovint de nen que t'agrada, potser és senyal que no n'hi ha cap que t'agradi suficientment. Tu ves jugant una mica, fes miradetes i, sobretot, no t'obsessionis amb tenir parella. Ja arribarà! Ja notaràs el dia que una persona t'agradarà de veritat... de moment, passa-t'ho bé!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25