FALTA DE SENTIMENTS O CARÁCTER PROPI ?
Hola ! Tinc 16 anys i estic de lio amb un nen de la meva classe encara que ho sap super poca gent. Ell es el típic payasso i bromista de la classe, el que no deixa veure cap tipus de sentiments. El cas es que ja portem tres messos junts i estic farta de que no vulgui dir-ho a tothom. Tampoc se que es el que realment sent per mí perquè mai m'ho ha demostrat o m'ho ha dit, jo m'estic començant a pillar molt per ell i tinc por de que ell només hem vulgui per lo que vol. Quan quedem es meravellos, i estem super bé junts, semblem una parella, pero quan estem a clsse o amb els amics fa com si no hagués passat res entre nosaltres i aixó em fot moltíssim. Com podria dir-li que estic enamorada d'ell, que vull que tothom ho sàpiga i que m'encantaria saber el que sent per mi ????? NECESSITO AJUDA.
Estrella Dorca

Hola albeta,
Quan comences una relació és necessari anar pactant amb l'altra persona quin ritme portareu. A vegades hi ha persones que necessiten explicar-ho ràpidament a tothom, i d'altres que prefereixen portar-ho gairebé en secret... Potser estaria bé que en parleu i busqueu el ritme conjunt, no creus?
Segurament tu hauràs de reduir una mica la marxa i ell haurà d'accelerar un pèl si voleu que aquesta relació continui endavant. Potser seria interessant començar a parlar de com us sentiu, de què us agrada de l'altra persona,.... i d'aquí uns dies podeu tornar a parlar del futur que voleu, del que espereu de la relació.... per anar definint mica en mica una relació que us satisfaci a tots dos.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25