Obssesionada és poc
Crec que tinc un problema,o no sé si és normal. Estic molt i molt obssesionada amb el menjar,però cap a malament. Miro quantes calories porta tot. Esmorzo és l'unic apàt decent que dec tenir (esmorzo llet i cereals integrals) I com que normalment dino sola, faig dues cullerades i ho llenço, o m'ho guardo i ho tiro quan soc fora de casa. Intento no sopar, convençent els meus pares de que he menjat molt,però no funciona. Bàsicament, m'agrada trobar el sentiment de tenir gana No em veig molt grassa. Peso 38,5-39 i medeixo 1.56. Però no sé què fer ni perquè em passa això. Tots em renyen i s'enfaden perquè menjo poc, però si menjo més, em sento culpable i plena tot el dia...
Mònica Fernández

Hola preciosa,
En primer lloc vull agrair-te que hagis confiat en el consultori per explicar-nos tot això que et passa amb l'alimentació. Entenem molt bé el que expliques i has de saber que no estàs sola i podem ajudar-te. Si vols pots trucar-nos per telèfon al 93 454 91 09 i preguntar per la Carlota, la Laura, la Ma. Ángeles o per mi, Mónica, totes estem contestant al consultori d'Adolescents.cat i així xerrem una estona tranquil•lament.
Respecte al que expliques, la nostra opinió és que estàs patint moltíssim, com tu mateixa dius estàs "molt i molt obsessionada" i això sembla que està anant massa lluny. Pot ser que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària i per desgràcia això són malalties que impliquen molt patiment a la persona i la sensació de que no pot controlar els pensaments negatius sobre el menjar, ni deixar de sentir-se malament davant el menjar, ni deixar de fer el que fan amb el menjar (li fa fer aquesta obsessió). És per això que el nostre consell és que ens truquis o et posis en contacte amb nosaltres per a que puguem donar-te un cop de mà i encara que sigui molt difícil o no estiguis convençuda de fer-ho, hauries d'explicar-ho als pares per a que demaneu una visita al metge.
Una abraçada molt forta i esperem la teva trucada :)
Mónica Fernández Pérez
">www.acab.org
consulta@acab.org