NO M'AGRADA LA PAINXA
No'agrada la meva painxa, sempre he tingut painxa, vaig dinre anorexia des dels 7 als 13 anys, vaig passar oer bullying, ara que m'he recuperat de l'anorexia, m'esta sortint un altre cop la painxa, si us plau, nesesito ajuda, no vulm caure un altre cop en anorexia
Mònica Fernández

Hola preciosa!
Abans de tot dir-te que estem molt molt però que molt orgulloses de tu! has patit bullying i una malaltia tant greu com és l'anorèxia. I ho has superat!!! has estat una noia molt valenta i molt forta. I ara també podràs afrontar aquesta situació. Per fer-ho has de seguir avançant en el teu camí d'estimar-te incondicionalment, d'aprendre a afrontar la vida sense necessitat de recórrer al menjar o d'intentar canviar el teu cos. Et deixo un link a un bloc amb noies que, com tu, han superat la malaltia i encara segueixen aprenent: http://blocs.xarxanet.org/amb-llum-propia/
">
Per poder-te ajuda i evitar així que recaiguis et proposem que vinguis a la nostra entitat, acompanyada dels teus pares. Així, tots junts et donem eines i suport per a què ni la panxa ni res vagi a pitjor. Què et sembla? Ah! som una entitat sense afany de lucre, així que el tema econòmic no és un inconvenient :)
Una altra opció és tornar a contactar amb el teu terapeuta, ell/a et coneix molt bé i sabrà com ajudar-te més ràpidament, serà com aprovar amb nota les últimes assignatures que falten per acabar el curs acadèmic..
Aquestes són les nostres dades de contacte per si vols donar-li als teus pares:
ACAB (Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia) i F-IMA (Fundació Imatge i Autoestima)
C. Mallorca, 198 pral. 2a
08036 Barcelona
Tel. 93 454 91 09 (que trunquin els teus pares per demanar cita prèvia)
consulta@acab.org
Recorda, som aquí per ajudar a persones com tu, t'esperem!!!
Mónica Fernández Pérez
consulta@acab.org
http://www.aa
">www.acab.org