no m'he liat mai
Hola, bé, el cas és que fa uns anys estic bastant preocupada pq en el tema novios n'he tingut vàrios però no m'he liat mai! Em fa por fer-ho malament o q a l'altra persona no li agradi. No tinc geens d'experiència i ja tinc 16 anys. Em fa molta vergonya i vaig dient q si q m'he liat pero en realitat no. Què puc fer? (a més en tinc moltes ganes)
Estrella Dorca

Hola Chloee<3,
No és cap vergonya que als 16 anys no t'hagis fet un petó amb ningú. El nostre cos és molt savi i ja ens indica quan estem preparats. Espera a trobar una persona que et faci sentir còmode i veuràs com el petó fluirà.... No has de fer res especial, només deixar-te dur! Pensa que hi ha tants petons com relacions, així que els petons canviaran en funció de la persona amb la que estiguis. Per tant, assegura't d'estar amb la persona que vols estar, agafa aire i deixa que mica en mica els llavis es toquin, notis el seu gust i poc a poc ja anireu obrint-los i començar a jugar amb les llengües....
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25