No sé si realment vull tenirla d'amiga.
Hola! Em dic Laura necessito urgentment un consell vostre.
Tinc una amiga de l'institut que ens coneixem desde que vam començar l'eso i anem a casi totes les classes de l'institut juntes. Al principi m'agradava ser amiga seva perquè m'ajudava molt pero ha arribat un punt que nose ni el perque, però em cansa moltissim i sento com si em parles com si fos tonta. Hi ha dies que estem bé i li pots parlar de tot però hi ha dies que no li pots dir res ja que et salta a la defensiva amb tot. Les seves coses sempre són més ''guais'' que les teves. Arribarà un punt que no podré mes... No sé que fer..
Estrella Dorca

Hola Lauradallas,
Si no et sents a gust amb la teva amiga, potser el millor serà que posis una mica de distància i comencis a buscar altres amistats amb qui compartir el teu temps. Això no vol dir que la deixis de banda, sinó que potser heu canviat una mica i necessiteu gent nova i aire fresc per tal que la vostra relació d'amistat no es faci malbé.
Les amistats també necessiten el seu temps i a vegades es poden acabar o refredar perquè les dues persones han canviat tant que ja no tenen els mateixos interessos o han perdut allò que les unia. Potser només necessiteu una mica d'espai i obrir-vos a altres persones. Fes la prova durant un parell de setmanes i comprova si la trobes a faltar o si la relació millora!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25