M'agrada un noi que te 2 anys més que jo
Aquest any faig 4t de la eso i el noi que m'agrada ha repetit, no sé qué fer per que m'agrada molt i d'avagades vull dir-li que estic pillada per ell però quan el veig, no puc dir-li res, a classe ens mirem molt i a mi m'agrada que en miri a més m'encanta jugar amb la seva mirada. A més no m'agradaria espatllar el que tenim, perque ja em va pasar una vegada, les coses no van sortir con jo volia i no m'agradaria que tornés a pasar.
El problema es que lo vull dir però tinc por de que em digui que no perquè crec que no sóc el seu prototip llavors tots aquests jocs de les miradetes s'acabaria i no es el que m'agradaria però per una altra banda penso que si no li dic estic perdent una oportunitat de viure la vida com jo vull. I l'últim dubte, si em diu que no com actuo devant d'ell? I devant de les persones que em preguntin que si m'agrada? Es q tindria molta vergonya.
Gràcies, contesteu ràpid si us plau!
Estrella Dorca

Hola anònima!
Anirem a pams:
Si t'agrada el joc que porteu amb aquest noi, continua'l! Ja hi haurà un moment en què un dels dos se'n cansarà i farà algun pas: o bé deixarà de mirar (que voldrà dir que s'ha acabat l'interès) o bé intentarà augmentar el contacte (començareu a parlar). No tinguis pressa.... deixa que passin els dies ;)
No espatllaràs res! Aquest joc de mirades no pot durar eternament, oi? Si tu necessites avançar una mica, fes-ho! No passa res per decidir canviar alguna cosa que no t'agrada.
Si finalment t'atreveixes, li dius el que sents i ell no sent el mateix, ho hauràs d'acceptar. Potser et farà una mica de mal i al principi et serà una mica incòmode, o tindràs una mica de vergonya, però veuràs com mica en mica passaran altres coses i això quedarà com una anècdota. Si les altres persones et demanen pels teus sentiments, tu tens diferents opcions (segons la teva manera de ser i el teu grau de confiança) : explicar directament què ha passat o bé ser més subtil i deixar entreveure que ja no t'interessa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25