crec que no soc feliç
hola adolescents!! bueno el que passa es que fa unes setmanes que no em sento gaire feliç. entre setmana quedo alguns dies amb les amigues i els altres estudio, faig deures o miro pelis. els caps de setmana em quedo una mica penjada, ja que del meu poble normalment quedo amb dues nenes, pero una hi es cap de setmana si/cap de setmana no, i l'altre molts dies fa partits de futbol o no hi es. amb la meva familia ens portem be, pero quasi be ens pasem tot el rato discutin. tinc amigues d'altres pobles pero no podem quedar cada cap de setmana. aixo fa que ultimament no em senti sola, i no em senti feliç. no se amb qui parlarne ni que fer per solucionarho. moltes gracies si contesteu, em serviu de moltisima ajuda...
Estrella Dorca

Hola n75,
És natural que et sentis una mica sola, ja que no pots estar amb les teves amigues tant de temps com voldries. Així que hauràs de començar a omplir aquest temps amb altres persones i altres activitats!
Abans de res, fes una llista de totes les coses que t'agradaria fer (encara que siguin una bogeria): Gent que vols veure, llocs que vols visitar, esports que vols practicar, pelis que t'agradaria veure, excursions....
I llavors comença a planificar alguna d'aquestes coses amb persones del teu voltant. Recorda que la teva família té ganes de fer coses amb tu, però no sap com dir-t'ho, així que potser agrairan que la proposta vingui de tu ;)
Aprofita també per conèixer gent nova: i si t'apuntes a algun esplai, o als escoltes, o algun esport? Prova a veure si trobes alguna cosa que t'interessi... Així el cap de setmana et passarà més ràpid i serà més enriquidor per tu!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25