LI AGRADOOO?????????
Hola adolescents!!!!!
Estiuejo a un poble de Girona on aquest estiu vaig coneixer un noi. En aquell moment no va haverhi tonteig ni res, simplement amistat. Quan va acabar l'estiu vam començar a parlar per watts app i parlem cada dia desde llavors. M'esta començan a agradar, encara que no le tornat a veure desde l'estiu. Les nostres converses son en plan amics pero hi ha ies que les nostres converses pugen de temperatura.... Creus que li puc agradar? o com li puc preguntar sense que vegi les intencions que tinnc??
Estrella Dorca

Hola cuchufleta3,
Jo no sé si teniu les mateixes intencions o no, el que és clar és que tots dos teniu cert interès l'un en l'altre. Potser encara és massa d'hora per saber exactament què sentiu o on pot anar aquesta història.... I si proves simplement de disfrutar d'aquestes converses? Disfruta d'aquests moments de diversió i tensió sexual... jugueu una mica i ja veureu si necessiteu veure'us cara a cara algun dia.
Llavors serà el moment de quedar i veure cap a on avança aquesta història.... Com ho veus?
Si en algun moment notes que ell ha perdut l'interès o ja no et respon com abans, frena't i posa una mica de distància, a veure com reacciona ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25