depresio per mort
hola, fa uns pocs dies sa mort el meu goset.
era molt jove i Mel estimava molt i estic depre per aixo i era per a que em donessis algun consell per estar millor moltes gracies:*
Elena Crespi

Hola Cristiina8!
La pèrdua sempre és un moment difícil. Quan es mor algú que estimem ho passem molt malament. I si la pèrdua és del teu gosset és el mateix com si marxés una persona.
És important que busquis aquells records que et fan somriure quan penses en ell, que busquis coses positives.
I, sobretot, dóna't temps perquè el procés de dol té les seves etapes, per tant, si estàs trista és molt normal. També és molt important que facis d'altres coses que et permetin no estar tota l'estona pensant en això. D'altres coses que també t'enriqueixin i que t'ajudin a estar bé. Envolta't de les persones que més t'estimes, familiars i amics, i passeu bones estones plegats!
Una abraçada i sento molt que hagis perdut el teu gosset.
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat