M'agrada molt...
Hola! Us explico el que m'està passant:
La tutora va canviar-nos de lloc fa uns mesos. Em va ficar amb el típic nen super guapo i pupular que se creu moltísim. He d'admetre que em queia bastant malament pero em semblava guapo. Quan li van dir que es sentaria amb mi, va començar a cridar davant de tothom que no es sentaria amb mi. Els primers dies van ser com parlar amb una pared. Pero al llarg dels mesos ens vam fer bastant amics, m'ha ensenyat la seva música preferida i tot. El problema es que jo m'he enamorat del tipic popular quan jo soc una nena grassoneta i no molt guapa. Divendres passat vam quedar i jugant al joc de l'ampolla ens vam donar un pico. Ell no vol res amb mi pero jo estic super pillada. A sobre a ell li agraden les noies primes i guapes... que faig?
Estrella Dorca

Hola Livfernandez,
Quan ens agrada una persona, el físic es converteix en poc important. És a dir, hi ha d'haver una part d'atracció física (que no té a veure amb el físic en concret, sinó amb la connexió que hi ha entre les dues persones) i també una part de complicitat i d'amistat. Has de conèixer la persona per enamorar-te'n i poder decidir si vols una persona així al teu costat.
Si aquest noi t'agrada, tira-li alguna indirecta a veure si et segueix el joc, si també està nerviós... i així podràs intuir si sent alguna cosa per tu o no. Un cop tinguis aquestes pistes, serà moment de decidir si continues o bé si comences a posar distància per oblidar-lo.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25