Pes
Hola!
Veureu, jo, em veio grassa. Peso 51,5 kg i medievo 164. Normalmente, els añicos em diuen que estic prima i que em deixi de tonteiras; pero per mes que ho intento, em veio grassa.
tinc 15 anys i fa un temps us vaig escriure, poster des de latter usury explicit-vos el que em passava.. recordo que el titulo era http://www.adolescents.cat/consultori/ampliacio/43201
Mònica Fernández

Hola de nou Preciosa,
I moltes gràcies per tornar a confiar en nosaltres!
Em preocupa comprovar que segueixes baixant de pes, saps? això pot resultar perillós si no reps ajuda d'un professional de la salut, perquè encara estàs desenvolupant-te. Qualsevol dèficit a la teva edat por tenir greus conseqüències permanents com també hi ha molt de risc de que debuti un Trastorn Alimentari, Oi que no vols que la cosa vagi a pitjor?
La veritat, la teva consulta no es soluciona amb un parell de consells, és un tema molt més profund del que sembla. Per això et proposo que ens truquis al tel. 93 454 91 09 per poder parlar una mica més amb tu, i ajudar-te.
Com ja et vaig dir, hi ha professionals excepcionals que et podran ajudar a veure't bé i a cuidar-te sense posar en perill la teva salut. Podràs aprendre a estar maca i a sentir-te bé sense que el menjar o el pes sigui un problema per a tu: a nivell nutricional però també psicològic. No deixarem que aquest problema que té solució trunqui la teva vida, els teus estudis, els teus amors, els teus projectes... així que esperem la teva trucada dilluns eh! si truques a partir de les 16h podràs parlar amb la Laura, la Carlota, la Ma. Ángeles o amb mi, Mónica. Totes formem part del consultori d'Adolescents.cat i ens encantarà xerrar una mica amb tu.
Una abraçada i fins dilluns :)
Mónica Fernández
consulta@acab.org
www.acab.org